Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty dotarły do Państwa świeże i na czas. W związku z czym używamy najwyższej jakości materiałów zabezpieczających takich jak:
● Kartony termiczne – spełniają rolę styroboxu wraz z żelami schładzającymi, które są w stanie utrzymać niską temperaturę przez 48 h. – Żele schładzające- mają za zadanie utrzymać odpowiednią temperaturę transportowanego towaru. Dzięki swojej konstrukcji, mogą być wielokrotnie używane, zatem zdołają je Państwo wykorzystać do celów prywatnych.
●Pergamin spożywczy – na terenie Krakowa używamy najwyższej jakości pergaminu spożywczego, tak aby produkty były jak najlepiej zabezpieczone i jak najdłużej utrzymywały swoją świeżość.
●Hermetyczne pakowanie – niektóre produkty wymagają hermetycznego pakowania przed wysyłką, aby dotarły nienaruszone do klienta.
Pakowanie i przygotowywanie produktów odbywa się z zachowaniem najwyższych standardów sanitarnych w specjalnie do tego przystosowanym miejscu. W związku z czym zapewniamy bezpieczeństwo i świeżość sprzedawanych produktów.
Dostawa realizowana jest w dniu złożenia zamówienia jeśli złożona od poniedziałku do środy do godziny 16:00 a od czwartku do soboty do godziny 18:00
Koszt dostawy:
● 12 zł przy zamówieniu do 199 zł (w promieniu do 3 km)
● W promieniu ponad 3 km kwota dostawy ustalana jest indywidulanie
● DARMOWA DOSTAWA od 200 zł
W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niekompletnych danych, uniemożliwiających dostarczenie przesyłki, czy też w przypadku nieobecności Klienta lub osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, kosztami dodatkowej dostawy zostanie obciążony Klient pod warunkiem wyrażenia przez niego zgody na dodatkową dostawę. Koszt ten równy będzie kosztowi dostawy przypisanemu pierwotnie danemu Zamówieniu.
Drogi kliencie. możesz złożyć swoje zamówienie i odebrać je osobiście w naszym lokalu firmowym: Flomaro Deli & Wine. Można również dokonać zakupu naszych towarów na miejscu.
Adres Flomaro Deli & Wine to: Krupnicza 14 31-123 Kraków.
Godziny otwarcia punktu stacjonarnego:
– 9:30 – 18:00 poniedziałek – środa
– 9:30 – 20:00 czwartek – sobota
.
Wino zakupione za pośrednictwem naszego sklepu internetowego jest dostarczane do klienta przy wcześniejszej weryfikacji wieku oraz trzeźwości dokonywanej przez dostawcę. W celu zachowania poszanowania powszechnie obowiązującego prawa i działając w poszanowaniu zasad społecznych, nie sprzedajemy alkoholu nieletnim oraz osobom nietrzeźwym. W związku z powyższym, akceptując nasz regulamin, zgadzają się Państwo na weryfikację wedle powyższych wytycznych. Działająca na swój rachunek firma kurierska, dokłada wszelkich starań by działać na podstawie i w granicach prawa.
1. Wysyłki realizujemy od poniedziałku do czwartku, tak aby zapewnienić jak najkrótszego czas dostawy oraz bezpieczeństwo wysyłanych produktów. Zamówienia złożone do godziny 18:00 realizowane są następnego dnia. Dla przykładu: Klient składa zamówienie w niedzielę. W poniedziałek kurier odbiera zamówienie i we wtorek przesyłka jest już w domu klienta.
2. Koszt dostawy(uzależniony od wybranej firmy kurierskiej)
Przybliżone ceny dostawy:
● 15,49 zł do 10 kg.
● 17,82 zł do 30 kg.
● Powyżej 30 kg. cena za transport, ustalana jest indywidualnie.
● DARMOWA DOSTAWA od 200 zł.
3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę z zastrzeżeniem, że zamówienia złożone do godziny 18:00 realizowane są następnego dnia. Po przekroczeniu powyższego czasu, zamówienie wysłane będzie w następnym dniu roboczym. Dla przykładu: Pan Jan złożył zamówienie o godzinie 19:00 w poniedziałek. Zatem jego przesyłka zostanie wysłana w środę. Pan Jan otrzyma swoją przesyłkę w czwartek.
4. Nie wysyłamy produktów świeżych w piątek. Zamówienie w takim przypadku zostaje wysyłane po weekendzie. Paczki zamówione od czwartku do niedzieli realizowane są w poniedziałek.
5. Przesyłki są starannie zabezpieczane przy zachowaniu najwyższych standardów sanitarnych. Żywność pakujemy w specjalnie do tego przystosowanych kartonach termicznych wraz z żelami chłodzącymi, które pozwalają utrzymać niską temperaturę przez 24 h. Towary szczególnie narażone na stłuczenia, bądź inne mechaniczne uszkodzenie, owijamy w folię bąbelkową i wysyłamy w solidnym kartonie, niwelując tym samym ryzyko zniszczenia paczki.
6. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niekompletnych danych, uniemożliwiających dostarczenie przesyłki, czy też w przypadku nieobecności Klienta lub osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, kosztami dodatkowej dostawy zostanie obciążony Klient pod warunkiem wyrażenia przez niego zgody na dodatkową dostawę. Koszt ten równy będzie kosztowi dostawy przypisanemu pierwotnie danemu Zamówieniu.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@flomaro.pl lub w godzinach pracy sklepu, pod numerem telefonicznym: +48 880 535 812
Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania. Życzymy Państwu udanych zakupów.
Zespół Flomaro.