Zapisz się na newsletter - odbierz 10% rabatu!

FAQ

W celu założenia konta na stronie należy kliknąć w ikonę osoby. Znajduje się ona w prawym górnym rogu, obok ikony koszyka zakupowego. Po wejściu w ikonę panelu logowania należy w sekcji „Zarejestruj się” wpisać swój adres email. Następnie kliknij przycisk „Zarejestruj się”. Po owej operacji przenoszeni jesteśmy na nasz profil klienta. Możemy przejść do szczegółów konta, gdzie tworzymy swoje hasło oraz możemy podać swoje pozostałe dane. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

W kwestii kosztu dostawy to uzależniony jest on od dwóch czynników. Jeżeli wartość koszyka zakupowego przekracza 250 zł to dostawa niezależnie od adresu dostawy jest darmowa. Oczywiście tyczy się to dostaw na terenie Polski. Poniżej wskazanej kwoty koszt dostawy będzie uzależniony od adresu wysyłki, wybranego przewoźnika oraz formy dostawy. Całość wysyłek odbywa się za pomocą porównywarki Furgonetka.pl. Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego w sklepie FloMaRo przy ul. Krupnicza 14, 31-123 Kraków. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Formy płatności w naszym sklepie internetowym występują w klasycznym zestawieniu. Za swoje zamówienie można dokonać płatności za pomocą przelewu, zintegrowanego ze sklepem portalu płatniczego Tpay, karty kredytowej, za pobraniem oraz w lokalu przy odbiorze osobistym. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od momentu złożenia. Standardowo realizujemy wszystkie zamówienia w ciągu 24 godzin. Wszystkie zakupy wyjeżdżają z naszego sklepu od poniedziałku do czwartku włącznie. Jeśli adres zamówienia znajduje się poza Krakowem to staramy się, aby paczki nie były przechowywane w magazynach przewoźników w czasie weekendu, tak więc nie są nadawanie w piątek. Ze zdobytego doświadczenia średni czas dostawy wynosi jeden do dwóch dni. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Dostawę realizujemy za pomocą porównywarki przewoźników Furgonetka.pl. Klient podczas procesu zamówienia wybiera preferowanego przewoźnika. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami reklamacji i zwrotów dostępnymi w zakładce Reklamacje i zwroty. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami reklamacji i zwrotów dostępnymi w zakładce Reklamacje i zwroty. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Sery oraz wędliny są odpowiednio krojone w kawałki, bądź plasterki i pakowane hermetycznie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Wszystkie produkty wymagające niskich temperatur przechowywania wysyłamy niezależnie od pory roku w specjalnych kartonach, bądź w termobox-ach z wkładami chłodniczymi. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

 

Zamówienie można zmodyfikować, bądź anulować jedynie poprzez kontakt bezpośredni dzwoniąc pod numer podany w zakładce kontakt. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

 

Tak po dokonaniu zakupu na naszej stronie otrzymują Państwo informację o realizacji zamówienia na adres mailowy wskazany w zamówieniu. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Należy jak najszybciej, nie dłużej niż w ciągu 24 godzin skontaktować się z nami za pośrednictwem numeru telefonu, bądź formularza kontaktowego. Jeśli paczka nie zostało przekazane kurierowi zmienimy adres na poprawny. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Na etapie logowania zaznacz opcję „Nie pamiętasz hasła?”. Wyświetli się ekran z prośbą o podanie adresu e-mail. Na ten adres wyślemy link do strony, gdzie ustawisz nowe hasło do konta. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Zwrot płatności za zamówienie dokonywane jest na konto z którego została dokonana płatność. Mamy nadzieję że pomogliśmy w odpowiedzi na pytanie. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu za pomocą naszego formularza kontaktowego.

Odbierz 10% rabatu na pierwsze zakupy!